Reklamační řád

Práva z vadného plnění

Platný od 27. 3. 2022

 

 

  1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 zákona č. 89/2012 Sb. občanský zákoník) a zákonem o ochraně spotřebitele.

 

  1. Cremeo shop s.r.o., provozovaným fyzickou osobou Tomášem Koutským se sídlem Hostouňská 242 Hřebeč 273 45, IČ: 11876557, (dále jen „Provozovatel“), odpovídá zákazníkovi, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména Provozovatel odpovídá zákazníkovi, že v době, kdy zákazník produkt převzal:

 

  1. V případě dodávky služeb Provozovatel odpovídá zákazníkovi, že služba při poskytnutí nemá vady a že je poskytnuta ve shodě se smlouvou.

 

  1. Zákazník je povinen oznámit Poskytovateli vadu zboží či služby neprodleně poté, co takovou vadu zjistí. Vadu lze vytknout do šesti měsíců od převzetí předmětu plnění nebo poskytnutí služby.

 

  1. Zákazník je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží, v zákonem stanovené době, tj. 24 měsíců od převzetí. Je-li na prodávané věci, na jejím obalu, v návodu připojenému k věci nebo v souladu s jinými právními předpisy uvedena doba, po kterou lze věc použít, použijí se zákonná ustanovení o záruce za jakost.

 

  1. Práva z vadného plnění může zákazník uplatnit u Poskytovatele na adrese provozovny nebo zaslat reklamaci emailem nebo poštou na adresu Poskytovateli.

 

  1. Právo z vadného plnění zákazníkovi nenáleží, pokud zákazník před převzetím věci nebo před poskytnutím služby věděl o vadě, anebo pokud zákazník vadu sám způsobil.

 

  1. Poskytovatel rozhodne o reklamaci bez zbytečného odkladu. Do lhůty pro vyřešení reklamace se nezapočítává doba přiměřená podle druhu zboží či služby, potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady bude Poskytovatelem vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Poskytovatel se zákazníkem nedohodne na delší lhůtě. 

 

  1. Zákazník bude o vyřízení reklamace informován telefonicky, emailem nebo písemně ve stanovené lhůtě v souladu se zákonem.